Přednáší Ondřej Ilinčev
Konkurovat cenou nemá smysl, a tak nezbývá než utahovat šrouby. Mějte přehled o manipulativních technikách včetně efektivity. Jak přesvědčit návštěvníky webu, aby udělali, co chcete? A bez použití „dark patterns“? Ondřej Ilinčev s vámi probere dlouhodobé následky i zvyšující se sílu zákaznické nespokojenosti. To vše se spoustou praktických a užitečných tipů, které přinášejí výsledky.
Přednáší Richard Mareček
Jak prorazit v konkurenčním boji a jak z malého e-shopu s ezoterickými tričky vybudovat evropskou jedničku se zaměřením na barevné ponožky a s ročními tržbami 94 milionů eur? Richard je zodpovědný za strategii značky Dedoles, e-shopu, který působí ve 20 evropských zemích. Během přednášky se dozvíte, jak Dedoles přistupuje k marketingové strategii i jak vnímá marketingové „P“. Co je důležité pro růst malých a velkých firem? A proč tolik nepotřebujete řešit značku, ale potřebujete chaos? Přijďte zjistit, proč v marketingu fungují věci, které jsou na první pohled iracionální.
Přednáší Honza Bartoš
Situace kolem covidu změnila chování lidí. Začínající podnikatelé si místo restaurací otevírají e-shopy, spousta byznysů přechází na internet. Peníze za Facebook reklamu tak mohou zmizet rychleji, než řeknete návratnost. Jak na takovém trhu vydělat? A jde to vůbec? Jak na to, prozradí Honza Bartoš, který už na Facebooku proinvestoval stovky milionů Kč.
Přednáší Lukáš Pítra
Zvládnutý digitální marketing je pro úspěšný e-shop nezbytnost. Jak ale pokrýt ty stále specializovanější oblasti? Přizvat ke spolupráci specialisty, kteří vám díky svým zkušenostem na různých projektech v mnohém pomohou! Ale jak je najít a dostat ze spolupráce maximum? Lukáš Pítra ve své přednášce ukáže i to, proč je důležité najmout kvalifikovaného člověka, který vám bude sedět. Naučte se spolupráci správně nastavit.
Přednáší Radovan Andrej Grežo a Tomáš Mrkvička
Máte hodinářsky vyladěnou výkonovou reklamu, SEO, konverze a přemýšlíte co dál? Brandová kampaň! No jistě! Brandová kampaň může, ale nemusí být prvním krokem, jak můžete z „pouhého“ e-shopu vybudovat silnou značku. Dvojice ostřílených reklamních profesionálů, kreativec Radovan Andrej Grežo (který vám do obýváků přinesl třeba tančící křečky Dedoles a mluvící čivavu Factcool) a stratég Tomáš Mrkvička, vám srozumitelně vysvětlí, co vás čeká a na co si dát pozor, pokud se na toto dobrodružství vypravíte.
Přednáší Juraj Pobjecký
Zásah milionů lidí v 53 zemích světa, rekordní prodeje či zisk zlata v soutěži nejefektivnějších kampaní Euro Effie. Návod, jak dosáhnout úspěchu světové úrovně a s inhouse týmem, přinese marketér roku 2021 Juraj Pobjecký. Ukáže, že není třeba prezentace se 150 slidy plnými buzzwords a divných schémat, ale zato pořádná kuráž. Díky jeho case study získáte praktické tipy pro tvorbu a plánování kampaně; od strategie, idey, produkce, komplet media planningu až po výběr nejdůležitějších KPIs, které sledovat a neutopit se v moři digitálních mikrometrik.
Přednáší Petra Dolejšová
Konkurence roste a lokty má čím dál ostřejší? Chcete se inspirovat produkty nebo marketingovými počiny jiných? Dobrá – kudy ale vede hrana, kterou legálně nejde překročit? Advokátka Petra Dolejšová vás srozumitelně provede častými problémy a ukáže příklady z praxe. Jaké jsou možnosti obrany proti vykrádání fotek, textů nebo designu výrobků? Jak zakročit proti dodavatelům fejků? A co můžete dělat pro to, aby vám konkurence nenavyšovala náklady na reklamu?
Přednáší Radek Hrachovec
Dobrá zpráva je, že určitě máte nějaké věrné zákazníky. Ta špatná je, že váš podíl na jejich peněžence činí maximálně 50 %. Zákazníci jsou přelétaví. Těžce a draze se získávají, ale lehce se ztrácejí. Retence zákazníků není marná, je to bitva o jejich příští nákup. Úspěšnější firmy získávají více opakovaných nákupů, utratí méně za akvizici, a tak dokážou vygenerovat větší marži. Radek Hrachovec vám ukáže techniky, jak přitáhnout zákazníky nazpět, a poodkryje, co se naučil jako porotce v International Loyalty Awards v Londýně.
Přednáší Tomáš Török
Tomáš se podělí o praktické zkušenosti, jak co nejlépe vyladit produkt přes čtyři marketingové nástroje: Zákaznická hodnota a nastavení odlišnosti, Trendy na trhu, na kterých se dokážeme svézt, Konkurence a její síla, Potenciál a velikost našeho „hřiště“. Dobře nastavený produkt totiž nabízí zákazníkovi jedinečnou hodnotu. Je odlišitelný od konkurence a splňuje aktuální požadavky vašich zákazníků. Vše uvidíte prakticky a uchopitelné, a to na reálných příkladech z budování značky sedacích vaků Tuli na různých trzích.
Přednáší Martin Sokol
E-commerce hraje v B2B rok od roku významnější roli. Jak tento trend využít na maximum a správně do něj naskočit? Vše začíná u správné e-commerce strategie. Nejen velkoobchodní, ale i výrobní firmy hledají cestu, jak maximalizovat efektivitu tohoto prodejního kanálu, transformovat své služby do on-line prostředí, zvýšit prodeje a zlepšit zákaznickou zkušenost. V přednášce se podíváme na základní kroky a strategie vedoucí k vybudování B2B portálu. Porovnáme rozdíly a příležitosti s B2C e-shopy a představíme zajímavé trendy ve velkoobchodu.
Přednáší Marek Mikuš
O novém kolegovi na zákaznické podpoře bude mluvit Marek Mikuš. Co všechno zažije Alex, chatbot a voicebot na zákaznické podpoře, a jak pomůže zákazníkům například s dohledáním objednávky, reklamací či novou objednávkou? IPEX díky svým nástrojům pomáhá firmám zlepšovat a zefektivňovat zákaznickou péči nejen v oblasti e-commerce.
Přednáší Jakub Ouhrabka
Platba kartou se stala standardem. Jak si stojí platební metody jako odložená platba, úvěr, PSD2 platby, QR kódy, kryptoměny a další? Jak zvolit správný mix právě pro váš e-shop?
Přednáší David Cikánek
Velký průzkum výsledků českých a slovenských prodejců na místních i světových marketplaces. Co tržiště tuzemským prodejcům dávají a co berou? Kdo našel mezi marketplaces spojence a kdo živí svého nepřítele? Žádné domněnky, jen data.
Přednáší Max Kovář
Ke každému e-shopu neodmyslitelně patří logistika. A je to právě její kvalita, která výrazně promlouvá do zákaznické zkušenosti nebo hodnot vašich zákazníků. Jak to ale vypadá v momentě, kdy se logistiku rozhodnete plně outsourcovat? Poslechněte si reálné a na datech postavené příklady velkého a rychle rostoucího klienta.
Přednáší Libor Hudeček
Důležitost a význam marketplaces roste a kvalita služby je pro internetová tržiště klíčový faktor. Prezentace na marketplace otevírá e-shopům nové možnosti, současně ale klade velké nároky na kvalitu a komplexitu logistického servisu. Mailstep nabízí all-in řešení logistiky při prodeji přes internetová tržiště.
Přednáší Miroslava Birešová
Naučte se, jak fungují online marketplaces, jak prostřednictvím těchto kanálů můžete úspěšně prodávat a co všechno pro zvýšení vašich prodejů udělat. Miroslava z Kaufland Global Marketplace vám ukáže tipy a triky pro online tržiště, konkrétně z Kaufland Global Marketplace. Samozřejmě bude prostor pro individuální dotazy. Nenechte si tuto příležitost ujít!
Přednáší Daniela Kántorová
Proč je kreativa důležitým prvkem v reklamě a jak vlastně vzniká? Jakou roli hraje v reklamě? Pokud máte stále pochyby o důležitosti kreativity, nechte se provést světem kreativců. Ukážu vám život kreativce tak, jak ho neznáte.
Přednáší Radek Klouda
Ukážeme vám jak na to. Bez IT, včetně konkrétních case studies. BaseLinker pomáhá svým 15 000+ e-commerce klientům například zvýšit obrat v průměru o více než 70 %, 10x rychleji zveřejňovat nabídky, trávit o 90 % méně času na fakturacích a tisku etiket, ale také balit zásilky 2x rychleji a mít o 70 % méně chyb v odesílání. Unikátní BaseLinker řešení otevírá pro české e-shopy 500+ napojení na české a zahraniční tržiště, srovnávače, zásilkové i fakturační služby, sklady, a to na jednom místě, propojené a plně automatizované s vaším e-shopem.
Přednáší Jan Černý
Zjistěte, jak pomocí Boosteru mít e-shop, který ví, co zákazník chce. Inspirujte zákazníky k novým nákupům a spokojenému zážitku z nakupování. Booster je personalizace, která v reálném čase vybírá produkty na všechna místa na webu a tvoří miliony unikátních nabídek každému přímo na míru. Každý váš zákazník je unikátní, váš e-shop by měl být také.
Přednáší Daniel Hrouzek
Nevíte, jestli je krabicové řešení pro váš e-shop dostatečné? Řešení na míru se naopak zdá příliš nákladné? Shoptet Premium si svým modelem bere to nejlepší z obou, přičemž pokrývá všechny potřeby trhu. Skrze zpřístupněné API, vlastní design a nadstandardní servis pro klienty přináší revoluci na trhu s e-shopy.
Přednáší Tomáš Pajonk
3x3 mini případové studie o moderním dispečinku. Seznam dodáků, tužka a papír, Mapy.cz, či dokonce Excel? Takto primitivně přeci neplánujete! Moderní manager má na všechno appku! Ale stačí to? Dobře zvládnuté plánování rozvozů zdaleka není hlavně o kousku SW v mobilu řidiče. Zajímá vás, jak tuhle oblast řeší velcí hráči? Či spíše ti menší? Rád vás provedu celým procesem na příkladech z praxe. Jaké jsou vstupy, co dělají dispečeři, co naopak dělat nemusí. Jak komunikují o dodávce se zákazníky. Co vidí řidiči a jak jsou kontrolováni. Mnoho online prodejců rozvozy řeší, každý je svým způsobem jedinečný. Dobře zvládnutý rozvoz může být vaše zásadní konkurenční výhoda.
Přednáší Martin Marek
Aby byla last mile logistika kvalitní službou, která nebrzdí e-commerce a nechává po sobě co nejmenší ekologickou stopu, musí mít tři důležitá E. Efektivita služby závisí na data-driven přístupu a dobré přípravě. Elasticita vyžaduje dynamické škálování a schopnost předvídat různé situace. Ekologický provoz zahrnuje kromě udržitelných pohonů vozidel také alternativní možnosti dopravy, zejména ve městech. Zjistěte, jak implementovat 3E i do vaší poslední míle.
Přednáší Ivan Richtár
Plné zajištění logistických procesů e-commerce: od příjmu a expedice zboží až po řešení reverzní logistiky pomáhá středním i malým e-shopům expandovat. Kdy je pravý čas uvažovat o fulfillmentu? Jaké jsou výhody, úspory a případná rizika? Dozvíte se, jak pomocí fulfillmentu posunout business e-shopu a profitovat ze zajištění těchto služeb. Poznáte i trendy v oblasti automatizace a robotizace a dozvíte se, proč je fulfillment s využitím inovativních technologií nejlepší volbou pro optimalizaci logistických procesů.
Přednáší Martin Šulc
Podíváme se na příklady společností, které uspěly v zahraničí. Jak toho dosáhly? Vysvětlíme, co znamená lokalizace pro nový trh a které části mohou být problematické. Krok po kroku si projdeme schéma, jak spustit e-shop v nové zemi za 4 týdny. Ukážeme, které 3 věci by se při expanzi neměly podceňovat. Před i po prezentaci jsme připraveni zodpovědět individuální dotazy na našem stánku.
Přednáší Eva Čejková
Pokud chcete dobře vycházet se zákazníky, je potřeba získat si jejich důvěru – tzv. brand trust. Ukážeme vám, jak je v nákupním procesu zákazníka důvěra ve značku klíčová, a provedeme vás způsoby, jak lze brand trust stavět například pomocí kvalitních recenzí a zapojení komunity. Dotkneme se také tématu blížící se směrnice EU v oblasti ochrany spotřebitele, která pro všechny hráče e-commerce přinese změny v získávání recenzí.
Přednáší Katalin Paal a András Perényi
Logistické inovace, díky kterým můžete předběhnout konkurenci. Jak využít logistiku, abyste prodali víc než konkurence? V čem spočívá tajemství 5hvězdičkové recenze od klienta? Jak růst a expandovat na zahraničních trzích? Jak rozšířit zásoby bez investic? Odpověď získáte od Webshippy, nejinovativnější outsourcové logistické společnosti v regionu.
Přednáší Filip Podstavec
Na základě srovnávacích dat za poslední rok Filip objevil mnoho (ne)úspěšných e‑shopů, které zapracovaly na svém SEO a viditelnosti ve vyhledávačích. Během této přednášky se s vámi podělí o to, které e‑shopy zažily výrazný růst či pád a co k tomu vedlo. Namísto jedné případovky vám naservíruje mnoho příběhů a ukáže, které kroky vám ve vyhledávačích opravdu pomohou a které povedou k propadu.
Přednáší Radek Hrachovec
Jak získat loajálního zákazníka a jak si ho udržet? To by mělo být v e‑commerce velké téma. Ale je to opravdu tak? Kolik e‑shopů má věrnostní program? Kolik energie věnují firmy na akvizici zákazníků a kolik skutečně dávají do retence? Víme, proč se k nám zákazníci opakovaně vracejí, máme na to systémy, data, lidi? Měříme vůbec výsledky věrnostních programů? Doposud se tomuto tématu nikdo do hloubky nevěnoval, a proto jsme se rozhodli tuto studii zpracovat a na Reshoperu jsme odhalili její výsledky. Díky stovkám odpovědí od širokého spektra českých e‑shopů nyní víme, jak e‑commerce scéna loajalitu řeší. Poslechněte si Radkovu přednášku a porovnejte se s trhem.
Přednáší Jenda Perla
Kam míří světový online retail a jak si tyto trendy stojí v kontextu České republiky a střední Evropy? Značky zkracují řetězec cesty zboží k zákazníkovi, všichni řeší last mile, každý větší hráč plánuje přerod v marketplace a v Asii skoro nikdo nenakupuje jinak, než přes mobil. Cirkulární a sdílená ekonomika straší některé výrobce a retailery, zatímco jiní na její trend vesele naskakují. Místo online a offline se realitou stal onlife, zatímco ti pomalejší mluví o multichannelu. Co ukazují data a jaké jsou podklady ze zahraničí? Jenda prozradí, čemu bychom nyní opravdu měli věnovat pozornost.
Přednáší Jan Kvasnička
Znáte to. Každý den se mění plány, vstupují nám do toho velká i malá rozhodnutí, díky kterým se původní plány mění nebo úplně odsouvají. Jak ale v tomto prostředí zaručit správný vývoj e‑shopu? Jak dodržovat marketingové aktivity a všechny své plány, abychom věděli, kam směřujeme nebo a jak si to správně časově rozvrhnout? V Honzově přednášce prozkoumáte ověřené cesty, jak zajistit správné plánování vývoje, marketingu i celkový rozvoj e‑shopu.
Přednáší Jindřich Fáborský a Kristína Šuvadová
Studie z roku 2018 rozšířená a doplněná o analýzu hashtagů, IGTV videí, a o informace o způsobu a časování příspěvků. Vše doplníme o klientská data a podíváme se na to, čemu se skutečně vyplatí věnovat a nad čím můžete jenom mávnout rukou. Analýzu a její prezentaci přednese Jindra Fáborský z Marketing Festivalu a Kristína Šuvadová z agentury 6clickz.
Přednáší Milan Merglevský
Nic není starší než včerejší noviny aneb klasické analytice již zvoní hrana. Rozhodovat se a analyzovat data z minulého období je určitě lepší než neznat svá data vůbec. Prediktvní analytika může být však daleko mocnější nástroj dostupný pro každý byznys. Milan vám během své přednášky představí několik use cases, kde dokázal díky prediktivní analytice dosáhnout nejenom požadovaných výsledků, ale také překonat nastavená očekávání.
Přednáší Petr Boroš
Po prodeji vlastního e‑shopu Petr založil společnost Retino, která pomáhá e‑shopům ve 4 zemích zpracovávat vratky a reklamace. Nyní spojil síly s Honzou Kvasničkou, aby společně otestovali proces vracení zboží do 30 českých i zahraničních e‑shopů. V Petrově přednášce se dozvíte, na co spolu s Honzou přišli a jaké ponaučení si z toho vzít pro svůj vlastní e‑shop.
Přednáší Lukáš Balek
Podívali jsme se na zoubek marketingové strategii, množství využívaných a analyzovaných dat o zákaznících a finančních výsledků 30 eshopů, které jsou TOP leadery ve své e-commerce kategorii. Našli jsme scénáře, které vedou k úspěchu a návratu investic, kde číslo 600 % není snem, ale denní rutinou. Lukáš vás během své přednášky seznámí i s několika case studies, které v lońském roce psali ty nejúspěšnější příběhy, jak zajistit strategický růst společnosti díky svým zákazníkům a informacích o nich.
Přednáší Michal Barla, Tomáš Bzirský
O tom, že vyhledávání na e-shopu je z pohledu získávání konverzí důležité, se už v dnešní době asi nemusíme vůbec bavit. Jsou však segmenty, kde je vyhledávání top prioritou, protože se na něj spoléhá více než třetina návštěv a zákazníci typicky nakupují přímo z výsledků vyhledávání. Jedním z takových segmentů jsou online potraviny. Tomáš z Košík.cz a Michal z Luigi's Boxu na konkrétních use cases ve své prezentaci ukáží, jak Luigi's Box Košíku pomohl dostat vyhledávání na novou úroveň, co to Košíku přineslo a jaké mají s vyhledáváním další plány do budoucna.
Přednáší Petr Horák
Jaké jsou požadavky zákazníků nakupujících v e-shopech na dopravu? Jak se mění v čase? Liší se v tomto ohledu nakupující v Česku a v zahraničí? Jak reagují a budou reagovat balíkové služby a konkrétně PPL? Na tyto a další otázky odpoví Petr Horák, Managing Director PPL CZ s.r.o.
Přednáší Petr Kavánek
Obchod prochází dynamickým obdobím změn. Online prodeje rostou a tradiční řetězce doplňují kamenné prodejny o e-shopy. E-shopy naopak v rámci svého růstu často otevírají kamenné pobočky a učí se, jak je efektivně řídit. Na Reshoperu 2020 jsme se proto rozhodli prezentovat Quant jako nástroj, který pomáhá obchodníkům jednodušeji řídit celý proces správy kamenných poboček a to od momentu přípravy půdorysů, přes definování kategorií a přípravu planogramů, až po kalkulaci objednávek a tisk cenovek. To vše na jedné platformě, umožňující efektivní komunikaci mezi centrálou, personálem poboček, dodavateli a techniky připravujícími nové pobočky na otevření.
Přednáší Petr Čerbák
V roce 2012 jsme tradiční prodej prostřednictvím tištěných katalogů decoDoma.cz doplnili o online prodejní kanál v podobě prvního e-shopu. Dnes, 8 let poté, má decoDoma.cz e-shop na míru s vlastním vyhrazeným týmem vývojářů, stovky tisíc objednávek ročně a působí na 4 evropských trzích. Naše zkušenosti s nastavením správné strategie i dlouhodobým rozvojem úspěšného projektu jsme zpracovali ve společné případové studii.
Přednáší Tomáš Wiesner
Rozvíjejte funkce svého eshopu, nebo si otestujte nové nápady. Bez programátora. Zjednodušte si rutinní práci díky automatizační platformě Integromat. Na přednášce vám ukážeme, jak můžete zautomatizovat párování faktur, komunikaci se zákazníkem nebo třeba zákaznickou podporu. Za 9 dolarů měsíčně.
Přednáší Tomáš Hyben
Tomáš Vám priblíži ako sa odlíšiť v konkurenčnom prostredí e-commerce a zároveň sa nestratiť v chaose komunikačných kanálov. Naučte sa reflektovať náladenie firmy do komunikácie so zákazníkmi a vytvorte prostredie, v ktorom sa budú cítiť dobre. Prekvapíte ich profesionálnou podporou, nielen počas nákupu ale aj po ňom. Zvýšite loajalitu a chuť nakúpiť znovu.
Přednáší Jan Kotek, Michal Buzek
Ponoříme se do datových hlubin všech 9 zemí našeho Heureka Group regionu a vysvělíme, jak důležité je si před expanzí analyzovat trhy, do kterých chcete vstoupit a kde chcete nabízet své zboží či služby. Ukážeme vám také, s čím vším vám spolu s partnery dokážeme pomoci a v několika málo bodech shrneme a ukážeme jednoduchý postup, jak s námi dostat vaše produkty do zahraničí. Zjistíte, že se nemusíte ničeho bát. Prezentací vás provedou Honza Kotek a Michal Buzek.
Přednáší Lubomír Veselý
Asi málokdo si dnes dokáže představit, že by každý telefonní hovor musela přepojovat spojovatelka, jako tomu bylo v minulosti. A přesto dnes mnohé e-shopy dělají stejně zbytečnou práci, z níž většina jde snadno automatizovat. A nemáme na mysli zrovna zavedení dronů do provozu. Automatizací rozumíme i zdánlivě drobné změny v procesech, které dokážou každý měsíc ušetřit e-shopům stovky hodin rutinní práce a nesmyslných nákladů. V přednášce vám Luboš představí právě takové možnosti automatizace firemních procesů, které vás zbaví této zbytečné práce.
Přednáší Michal Pastier
Michal sbírá ocenění jako na běžícím páse, miluje festival Burning Man a vymýšlení nových kampaní. Na Reshoperu ukáže, jak strategicky pracovat s brandingem. Konkrétně se ve své přednášce zabývá tím, jak se přestat orientovat na krátkodobé cíle a budovat dlouhodobou firmu kombinací výkonnostního marketingu a brandingu.
Přednáší Honza Kvasnička
Znáte to. Máme vše nastaveno správně, tlačí se do všech kanálů, ale úkoly se neplní, deadliny posouvají a kampaně lepíme na poslední chvíli. S tímto tématem se potýkají malé i velké internetové obchody, takže otázka je jasná: Jak tomu předejít? V Honzově přednášce prozkoumáte ověřené cesty, jak může projektové řízení pomoci úspěchu e-shopu.
Přednáší Radek Hudák
Nečekejte zázračný recept na úspěch. Očekávejte střízlivý pohled na data. Radek ukáže, jak s daty pracovat strategicky, na co se zaměřit a co naopak zbytečně nesledovat. Vše představí na anonymizovaných datech tisíců e-shopů a na několika případových studiích. Jak nejrychleji rostoucí e-shopy přistupují k SEO a k PPC reklamě? Jak se jejich přístupy liší od e-shopů, které stagnují? Jaké akce a slevy jim nejvíce fungují? A co naopak nemá smysl vymýšlet?
Přednáší Pavel Pola
E-mailing je stále jedním z nejvýdělečnějších online kanálů, ale ne každý toho dokáže využít. Podívali jsme se na zoubek tisícům českých e-shopů a zjistili jsme, že dělají spoustu elementárních chyb. Než tedy vyrazíte za svým IT oddělením se zadáním “chci posílat newslettery”, tak se na chvilku zastavte a odpovězte si na pár základních otázek, které vám Pavel položí během své přednášky. Stavit by se měli i ti, co už posílají (nebo si to aspoň myslí), protože ne vždycky vaše e-maily dorazí až k zákazníkům.
Přednáší Petr Bureš
Placené výkonnostní kanály jsou většinovým zdrojem obratu e-shopů. Rostoucí cena reklamy ale snižuje jejich ziskovost. Jak na to můžeme reagovat a co to pro nás dlouhodobě znamená? Petr na konkrétních příkladech e-shopů, které tento často existenční problém řešily, popíše příčiny a ukáže, jaké máme možnosti tomu strategicky předcházet.
Přednáší Dalibor Cicman
Dalibor založil a řídí e-shop GymBeam, který v roce 2019 působil 7 trzích CEE regionu, roste v trojciferných číslech a v roce 2019 také mířil na celkovou tržbu až 1 miliardy korun. To vše bez jakékoli finanční pomoci zvenčí. Daliborova přednáška se zaměří na nastavení konkurenceschopného produktu, služeb a jejich obchodní strategii.
Přednáší Honza Mayer
Životní cyklus kategorií e-commerce je založený na datech. Jde o extrémně konkurenční prostředí, kde je cenotvorba často klíčovým faktorem, který rozhoduje o úspěchu či zániku každého e-shopu. Jak s pricingem strategicky pracovat? Může pomoci automatizace? A jaké triky velkých hráčů byste měli zkopírovat, aby vás nespolkli?
Přednáší Jindřich Fáborský
Marketingové technologie se vyvíjí extrémním tempem a neustále přicházejí nové možnosti, jak oslovit zákazníky. Virtuální realita, tisíce marketingových nástrojů, nové inzertní kanály… Ale vyplatí se být u všeho první? Jindrova přednáška nabídne střízlivý a strategický pohled na toto téma ve vztahu k e-commerce.
© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies