Videa

2020

Vybíráme ty nejlepší přednášky z roku 2020! Užijte si jejich neomezené sledování. Všem řečníkům moc děkujeme.


Studie: jak se českým e‑shopům v roce 2019 dařilo v SEO a jak se z toho poučit

Přednáší Filip Podstavec

Na základě srovnávacích dat za poslední rok Filip objevil mnoho (ne)úspěšných e‑shopů, které zapracovaly na svém SEO a viditelnosti ve vyhledávačích. Během této přednášky se s vámi podělí o to, které e‑shopy zažily výrazný růst či pád a co k tomu vedlo. Namísto jedné případovky vám naservíruje mnoho příběhů a ukáže, které kroky vám ve vyhledávačích opravdu pomohou a které povedou k propadu.


Studie: Jak česká e‑commerce řeší loajalitu svých zákazníků

Přednáší Radek Hrachovec

Jak získat loajálního zákazníka a jak si ho udržet? To by mělo být v e‑commerce velké téma. Ale je to opravdu tak? Kolik e‑shopů má věrnostní program? Kolik energie věnují firmy na akvizici zákazníků a kolik skutečně dávají do retence? Víme, proč se k nám zákazníci opakovaně vracejí, máme na to systémy, data, lidi? Měříme vůbec výsledky věrnostních programů? Doposud se tomuto tématu nikdo do hloubky nevěnoval, a proto jsme se rozhodli tuto studii zpracovat a na Reshoperu jsme odhalili její výsledky. Díky stovkám odpovědí od širokého spektra českých e‑shopů nyní víme, jak e‑commerce scéna loajalitu řeší. Poslechněte si Radkovu přednášku a porovnejte se s trhem.


Konec e-shopů v Čechách

Přednáší Jenda Perla

Kam míří světový online retail a jak si tyto trendy stojí v kontextu České republiky a střední Evropy? Značky zkracují řetězec cesty zboží k zákazníkovi, všichni řeší last mile, každý větší hráč plánuje přerod v marketplace a v Asii skoro nikdo nenakupuje jinak, než přes mobil. Cirkulární a sdílená ekonomika straší některé výrobce a retailery, zatímco jiní na její trend vesele naskakují. Místo online a offline se realitou stal onlife, zatímco ti pomalejší mluví o multichannelu. Co ukazují data a jaké jsou podklady ze zahraničí? Jenda prozradí, čemu bychom nyní opravdu měli věnovat pozornost.


Strategické plánování e‑shopu aneb jak správně řídit marketing, vývoj i rozvoj e‑shopu

Přednáší Jan Kvasnička

Znáte to. Každý den se mění plány, vstupují nám do toho velká i malá rozhodnutí, díky kterým se původní plány mění nebo úplně odsouvají. Jak ale v tomto prostředí zaručit správný vývoj e‑shopu? Jak dodržovat marketingové aktivity a všechny své plány, abychom věděli, kam směřujeme nebo a jak si to správně časově rozvrhnout? V Honzově přednášce prozkoumáte ověřené cesty, jak zajistit správné plánování vývoje, marketingu i celkový rozvoj e‑shopu.


Velká studie českého e‑commerce Instagramu - co dává strategicky smysl a co ne?

Přednáší Jindřich Fáborský a Kristína Šuvadová

Studie z roku 2018 rozšířená a doplněná o analýzu hashtagů, IGTV videí, a o informace o způsobu a časování příspěvků. Vše doplníme o klientská data a podíváme se na to, čemu se skutečně vyplatí věnovat a nad čím můžete jenom mávnout rukou. Analýzu a její prezentaci přednese Jindra Fáborský z Marketing Festivalu a Kristína Šuvadová z agentury 6clickz.


Řízení investic nejen do marketingu pomocí prediktivní analytiky

Přednáší Milan Merglevský

Nic není starší než včerejší noviny aneb klasické analytice již zvoní hrana. Rozhodovat se a analyzovat data z minulého období je určitě lepší než neznat svá data vůbec. Prediktvní analytika může být však daleko mocnější nástroj dostupný pro každý byznys. Milan vám během své přednášky představí několik use cases, kde dokázal díky prediktivní analytice dosáhnout nejenom požadovaných výsledků, ale také překonat nastavená očekávání.


Studie: Vrátili jsme zboží do 30 českých I zahraničních e‑shopů. Na co jsme přišli?

Přednáší Petr Boroš

Po prodeji vlastního e‑shopu Petr založil společnost Retino, která pomáhá e‑shopům ve 4 zemích zpracovávat vratky a reklamace. Nyní spojil síly s Honzou Kvasničkou, aby společně otestovali proces vracení zboží do 30 českých i zahraničních e‑shopů. V Petrově přednášce se dozvíte, na co spolu s Honzou přišli a jaké ponaučení si z toho vzít pro svůj vlastní e‑shop.

2020: Partnerská stage

To nejlepší z prezentací našich vystavovatelů.


Studie: E-mailing postavený na datech o zákaznících a strategii, která přináší ROI 600 % a více

Přednáší Lukáš Balek

Podívali jsme se na zoubek marketingové strategii, množství využívaných a analyzovaných dat o zákaznících a finančních výsledků 30 eshopů, které jsou TOP leadery ve své e-commerce kategorii. Našli jsme scénáře, které vedou k úspěchu a návratu investic, kde číslo 600 % není snem, ale denní rutinou. Lukáš vás během své přednášky seznámí i s několika case studies, které v lońském roce psali ty nejúspěšnější příběhy, jak zajistit strategický růst společnosti díky svým zákazníkům a informacích o nich.


Studie: Jak na vašem e-shopu "vymačkat" z vyhledávání maximum?

Přednáší Michal Barla, Tomáš Bzirský

O tom, že vyhledávání na e-shopu je z pohledu získávání konverzí důležité, se už v dnešní době asi nemusíme vůbec bavit. Jsou však segmenty, kde je vyhledávání top prioritou, protože se na něj spoléhá více než třetina návštěv a zákazníci typicky nakupují přímo z výsledků vyhledávání. Jedním z takových segmentů jsou online potraviny. Tomáš z Košík.cz a Michal z Luigi's Boxu na konkrétních use cases ve své prezentaci ukáží, jak Luigi's Box Košíku pomohl dostat vyhledávání na novou úroveň, co to Košíku přineslo a jaké mají s vyhledáváním další plány do budoucna.


Trendy balíkových služeb ve 21.století

Přednáší Petr Horák

Jaké jsou požadavky zákazníků nakupujících v e-shopech na dopravu? Jak se mění v čase? Liší se v tomto ohledu nakupující v Česku a v zahraničí? Jak reagují a budou reagovat balíkové služby a konkrétně PPL? Na tyto a další otázky odpoví Petr Horák, Managing Director PPL CZ s.r.o.


Inteligentní Retail Management aneb jak řídit kamenné pobočky

Přednáší Petr Kavánek

Obchod prochází dynamickým obdobím změn. Online prodeje rostou a tradiční řetězce doplňují kamenné prodejny o e-shopy. E-shopy naopak v rámci svého růstu často otevírají kamenné pobočky a učí se, jak je efektivně řídit. Na Reshoperu 2020 jsme se proto rozhodli prezentovat Quant jako nástroj, který pomáhá obchodníkům jednodušeji řídit celý proces správy kamenných poboček a to od momentu přípravy půdorysů, přes definování kategorií a přípravu planogramů, až po kalkulaci objednávek a tisk cenovek. To vše na jedné platformě, umožňující efektivní komunikaci mezi centrálou, personálem poboček, dodavateli a techniky připravujícími nové pobočky na otevření.


Case study decodoma.cz: od E-commerce strategie až po dlouhodobou spolupráci

Přednáší Petr Čerbák

V roce 2012 jsme tradiční prodej prostřednictvím tištěných katalogů decoDoma.cz doplnili o online prodejní kanál v podobě prvního e-shopu. Dnes, 8 let poté, má decoDoma.cz e-shop na míru s vlastním vyhrazeným týmem vývojářů, stovky tisíc objednávek ročně a působí na 4 evropských trzích. Naše zkušenosti s nastavením správné strategie i dlouhodobým rozvojem úspěšného projektu jsme zpracovali ve společné případové studii.


Integromat: automatizujte procesy bez programátora

Přednáší Tomáš Wiesner

Rozvíjejte funkce svého eshopu, nebo si otestujte nové nápady. Bez programátora. Zjednodušte si rutinní práci díky automatizační platformě Integromat. Na přednášce vám ukážeme, jak můžete zautomatizovat párování faktur, komunikaci se zákazníkem nebo třeba zákaznickou podporu. Za 9 dolarů měsíčně.


Zákaznická podpora ako súčasť značky

Přednáší Tomáš Hyben

Tomáš Vám priblíži ako sa odlíšiť v konkurenčnom prostredí e-commerce a zároveň sa nestratiť v chaose komunikačných kanálov. Naučte sa reflektovať náladenie firmy do komunikácie so zákazníkmi a vytvorte prostredie, v ktorom sa budú cítiť dobre. Prekvapíte ich profesionálnou podporou, nielen počas nákupu ale aj po ňom. Zvýšite loajalitu a chuť nakúpiť znovu.


Jak začít prodávat 20 milionům zákazníků v 9 zemích aneb expanze do zahraničí na základě dat z Heureka Group

Přednáší Jan Kotek, Michal Buzek

Ponoříme se do datových hlubin všech 9 zemí našeho Heureka Group regionu a vysvělíme, jak důležité je si před expanzí analyzovat trhy, do kterých chcete vstoupit a kde chcete nabízet své zboží či služby. Ukážeme vám také, s čím vším vám spolu s partnery dokážeme pomoci a v několika málo bodech shrneme a ukážeme jednoduchý postup, jak s námi dostat vaše produkty do zahraničí. Zjistíte, že se nemusíte ničeho bát. Prezentací vás provedou Honza Kotek a Michal Buzek.


Automatizace firemních procesů v e-shopu. Jak se zbavit rutinní a zbytečné práce?

Přednáší Lubomír Veselý

Asi málokdo si dnes dokáže představit, že by každý telefonní hovor musela přepojovat spojovatelka, jako tomu bylo v minulosti. A přesto dnes mnohé e-shopy dělají stejně zbytečnou práci, z níž většina jde snadno automatizovat. A nemáme na mysli zrovna zavedení dronů do provozu. Automatizací rozumíme i zdánlivě drobné změny v procesech, které dokážou každý měsíc ušetřit e-shopům stovky hodin rutinní práce a nesmyslných nákladů. V přednášce vám Luboš představí právě takové možnosti automatizace firemních procesů, které vás zbaví této zbytečné práce.

2019

Archiv přednášek z ledna 2019. Užijte si neomezené sledování toho nejlepšího, co se na Reshoperu představilo.


E‑commerce branding gamechangers

Přednáší Michal Pastier

Michal sbírá ocenění jako na běžícím páse, miluje festival Burning Man a vymýšlení nových kampaní. Na Reshoperu ukáže, jak strategicky pracovat s brandingem. Konkrétně se ve své přednášce zabývá tím, jak se přestat orientovat na krátkodobé cíle a budovat dlouhodobou firmu kombinací výkonnostního marketingu a brandingu.


Funkční projektové řízení pro e‑shop

Přednáší Honza Kvasnička

Znáte to. Máme vše nastaveno správně, tlačí se do všech kanálů, ale úkoly se neplní, deadliny posouvají a kampaně lepíme na poslední chvíli. S tímto tématem se potýkají malé i velké internetové obchody, takže otázka je jasná: Jak tomu předejít? V Honzově přednášce prozkoumáte ověřené cesty, jak může projektové řízení pomoci úspěchu e-shopu.


Rostoucí a úspešný vs. stagnující a krachující e‑shop. Co je odlišuje?

Přednáší Radek Hudák

Nečekejte zázračný recept na úspěch. Očekávejte střízlivý pohled na data. Radek ukáže, jak s daty pracovat strategicky, na co se zaměřit a co naopak zbytečně nesledovat. Vše představí na anonymizovaných datech tisíců e-shopů a na několika případových studiích. Jak nejrychleji rostoucí e-shopy přistupují k SEO a k PPC reklamě? Jak se jejich přístupy liší od e-shopů, které stagnují? Jaké akce a slevy jim nejvíce fungují? A co naopak nemá smysl vymýšlet?


E-mailing ano či ne? Jakých strategických chyb se e-shopy dopouštějí?

Přednáší Pavel Pola

E-mailing je stále jedním z nejvýdělečnějších online kanálů, ale ne každý toho dokáže využít. Podívali jsme se na zoubek tisícům českých e-shopů a zjistili jsme, že dělají spoustu elementárních chyb. Než tedy vyrazíte za svým IT oddělením se zadáním “chci posílat newslettery”, tak se na chvilku zastavte a odpovězte si na pár základních otázek, které vám Pavel položí během své přednášky. Stavit by se měli i ti, co už posílají (nebo si to aspoň myslí), protože ne vždycky vaše e-maily dorazí až k zákazníkům.


Cena internetové reklamy roste. Jak se k tomu strategicky postavit?

Přednáší Petr Bureš

Placené výkonnostní kanály jsou většinovým zdrojem obratu e-shopů. Rostoucí cena reklamy ale snižuje jejich ziskovost. Jak na to můžeme reagovat a co to pro nás dlouhodobě znamená? Petr na konkrétních příkladech e-shopů, které tento často existenční problém řešily, popíše příčiny a ukáže, jaké máme možnosti tomu strategicky předcházet.


Business strategie pro konkurenceschopný e‑commerce projekt

Přednáší Dalibor Cicman

Dalibor založil a řídí e-shop GymBeam, který v roce 2019 působil 7 trzích CEE regionu, roste v trojciferných číslech a v roce 2019 také mířil na celkovou tržbu až 1 miliardy korun. To vše bez jakékoli finanční pomoci zvenčí. Daliborova přednáška se zaměří na nastavení konkurenceschopného produktu, služeb a jejich obchodní strategii.


Jak strategicky přistoupit k pricingu a vyhnout se zániku?

Přednáší Honza Mayer

Životní cyklus kategorií e-commerce je založený na datech. Jde o extrémně konkurenční prostředí, kde je cenotvorba často klíčovým faktorem, který rozhoduje o úspěchu či zániku každého e-shopu. Jak s pricingem strategicky pracovat? Může pomoci automatizace? A jaké triky velkých hráčů byste měli zkopírovat, aby vás nespolkli?


Vyplatí se adoptovat každou novinku v marketingu jako první?

Přednáší Jindřich Fáborský

Marketingové technologie se vyvíjí extrémním tempem a neustále přicházejí nové možnosti, jak oslovit zákazníky. Virtuální realita, tisíce marketingových nástrojů, nové inzertní kanály… Ale vyplatí se být u všeho první? Jindrova přednáška nabídne střízlivý a strategický pohled na toto téma ve vztahu k e-commerce.

© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies