17.9.2020, Reshoper
Když už nemůžeme pořádat lednový Reshoper, společně s Marketing Minerem a Filipem Podstavcem jsme si pro vás alespoň připravili sérii Datapostů. Ty vám představí ty nejvýraznější změny - první série bude zaměřena na vyhledávání na Google.
Je zajímavé, jakým způsobem Google přistupuje ke zobrazování rozšíření ve výsledcích vyhledávání. Česko se postupně, ale jistě, blíží zahraničí. I přes komplexnost českého jazyka je velký posun vidět například na rozšíření featured_snippet (zobrazení odpovědi ze zdroje přímo ve výsledcích vyhledávání), jehož výskyt rostl za poslední rok o více než 50 %, z 1,45 na 3,84 %. Google se tak snaží uživatele udržovat přímo ve vyhledávači a odpověď mu poskytnout tam bez nutnosti prokliknout se na detail.
Graf zobrazíte z galerie:
© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies