Obsah vám na míru. Zjistili jsme, co dnes e‑shopy trápí, a zpracovali devět unikátních témat, která vám pomohou předběhnout konkurenci.
Brunch, chlebíčky, dezerty a lahodná večeře, káva od Laura coffee a výborné alko i nealko. Na Reshoperu hladovět nebudete.
Těšte se na networking, lahodné tapas a výborné víno – ten správný mix pro zábavu i získávání nových kontaktů.
Loni jsme dělali dva velké průzkumy mezi českými e‑shopaři. Jaké téma u nich nejvíce rezonovalo? Příliš vysoká konkurence. Jak vlastně podnikat na trhu s 40 000 e‑shopy, kde vám z jedné strany konkurují giganti a z druhé mikro e‑shopy s minimálními náklady? Jak uspět a dosáhnout toho, že konkurenci nemusíte moc řešit? To vše zjistíte na naší letošní Reshoper konferenci!
Už 13. dubna máte šanci prozkoumat otázku konkurence do hloubky a dozvědět se, jak nejlépe (a férově) s konkurencí bojovat. Zjistíte, co stojí za podstřelováním cen. Naučíte se, jak zvýšit šance, že na e‑shopu zákazník nakoupí. Marketingoví specialisté prozradí co dělat, když náklady na marketing nevychází, třeba kvůli vysoké konkurenci v PPC reklamě. Řešíte, kde najít nejlepší parťáky na externí spolupráci? Poradíme!
Na konci dne budete mít jasno, jak dál. Přijďte si pro know how od zkušených lidí z e‑commerce.
Ondřej Ilinčev - CRO a UX expert
Konkurovat cenou nemá smysl, a tak nezbývá než utahovat šrouby. Mějte přehled o manipulativních technikách včetně efektivity. Jak přesvědčit návštěvníky webu, aby udělali, co chcete? A bez použití „dark patterns“? Ondřej Ilinčev s vámi probere dlouhodobé následky i zvyšující se sílu zákaznické nespokojenosti. To vše se spoustou praktických a užitečných tipů, které přinášejí výsledky.
Richard Mareček - Head of brand strategy
Jak prorazit v konkurenčním boji a jak z malého e‑shopu s ezoterickými tričky vybudovat evropskou jedničku se zaměřením na barevné ponožky a s ročními tržbami 94 milionů eur? Richard je zodpovědný za strategii značky Dedoles, e‑shopu, který působí ve 20 evropských zemích. Během přednášky se dozvíte, jak Dedoles přistupuje k marketingové strategii i jak vnímá marketingové „P“. Co je důležité pro růst malých a velkých firem? A proč tolik nepotřebujete řešit značku, ale potřebujete chaos? Přijďte zjistit, proč v marketingu fungují věci, které jsou na první pohled iracionální.
Honza Bartoš - specialista na Facebook reklamu
Situace kolem covidu změnila chování lidí. Začínající podnikatelé si místo restaurací otevírají e‑shopy, spousta byznysů přechází na internet. Peníze za Facebook reklamu tak mohou zmizet rychleji, než řeknete návratnost. Jak na takovém trhu vydělat? A jde to vůbec? Jak na to, prozradí Honza Bartoš, který už na Facebooku proinvestoval stovky milionů Kč.
Lukáš Pítra - marketingový stratég
Zvládnutý digitální marketing je pro úspěšný e‑shop nezbytnost. Jak ale pokrýt ty stále specializovanější oblasti? Přizvat ke spolupráci specialisty, kteří vám díky svým zkušenostem na různých projektech v mnohém pomohou! Ale jak je najít a dostat ze spolupráce maximum? Lukáš Pítra ve své přednášce ukáže i to, proč je důležité najmout kvalifikovaného člověka, který vám bude sedět. Naučte se spolupráci správně nastavit.
Máte hodinářsky vyladěnou výkonovou reklamu, SEO, konverze a přemýšlíte co dál? Brandová kampaň! No jistě! Brandová kampaň může, ale nemusí být prvním krokem, jak můžete z „pouhého“ e‑shopu vybudovat silnou značku. Dvojice ostřílených reklamních profesionálů, kreativec Radovan Andrej Grežo (který vám do obýváků přinesl třeba tančící křečky Dedoles a mluvící čivavu Factcool) a stratég Tomáš Mrkvička, vám srozumitelně vysvětlí, co vás čeká a na co si dát pozor, pokud se na toto dobrodružství vypravíte.
Juraj Pobjecký - Head of Brand Strategy
Zásah milionů lidí v 53 zemích světa, rekordní prodeje či zisk zlata v soutěži nejefektivnějších kampaní Euro Effie. Návod, jak dosáhnout úspěchu světové úrovně a s inhouse týmem, přinese marketér roku 2021 Juraj Pobjecký. Ukáže, že není třeba prezentace se 150 slidy plnými buzzwords a divných schémat, ale zato pořádná kuráž. Díky jeho case study získáte praktické tipy pro tvorbu a plánování kampaně; od strategie, idey, produkce, komplet media planningu až po výběr nejdůležitějších KPIs, které sledovat a neutopit se v moři digitálních mikrometrik.
Petra Dolejšová - advokátka na volné noze
Konkurence roste a lokty má čím dál ostřejší? Chcete se inspirovat produkty nebo marketingovými počiny jiných? Dobrá – kudy ale vede hrana, kterou legálně nejde překročit? Advokátka Petra Dolejšová vás srozumitelně provede častými problémy a ukáže příklady z praxe. Jaké jsou možnosti obrany proti vykrádání fotek, textů nebo designu výrobků? Jak zakročit proti dodavatelům fejků? A co můžete dělat pro to, aby vám konkurence nenavyšovala náklady na reklamu?
Radek Hrachovec - Specialista na věrnostní programy
Dobrá zpráva je, že určitě máte nějaké věrné zákazníky. Ta špatná je, že váš podíl na jejich peněžence činí maximálně 50 %. Zákazníci jsou přelétaví. Těžce a draze se získávají, ale lehce se ztrácejí. Retence zákazníků není marná, je to bitva o jejich příští nákup. Úspěšnější firmy získávají více opakovaných nákupů, utratí méně za akvizici, a tak dokážou vygenerovat větší marži. Radek Hrachovec vám ukáže techniky, jak přitáhnout zákazníky nazpět, a poodkryje, co se naučil jako porotce v International Loyalty Awards v Londýně.
Tomáš Török - byznys stratég
Tomáš se podělí o praktické zkušenosti, jak co nejlépe vyladit produkt přes čtyři marketingové nástroje: Zákaznická hodnota a nastavení odlišnosti, Trendy na trhu, na kterých se dokážeme svézt, Konkurence a její síla, Potenciál a velikost našeho„hřiště“. Dobře nastavený produkt totiž nabízí zákazníkovi jedinečnou hodnotu. Je odlišitelný od konkurence a splňuje aktuální požadavky vašich zákazníků. Vše uvidíte prakticky a uchopitelné, a to na reálných příkladech z budování značky sedacích vaků Tuli na různých trzích.
Zábavný večerní program pod taktovkou komiků Lucie Macháčkové, Kateřiny Haškové a Jirky Charváta, kteří mají velmi barvité zkušenosti se světy marketingu a podnikání.
Lucie Macháčková
Kateřina Hašková
Jiří Charvát
Užijte si neformální networking v pohodové atmosféře a vychutnejte si připravené občerstvení. Těšit se můžete na lahodné tapas a povídání u dobrého vína a piva.
Kateřina se moderování věnuje již dobrých deset let, z toho přes čtyři roky na profesionální úrovni. Od 12 let je součástí divadelního souboru a facilituje workshopy na téma Prezentační dovedností. Moderovala například TedX, Google for Start up nebo Oriflame Akademii. S mikrofonem v ruce ji tak můžete zahlédnout na akcích různého typu, a to jak v offlinové tak onlinové podobě. Mimo to si můžete odskočit na její lekce jógy nebo na večerní pokec u ginu s tonicem.
9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky
teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee
prostor pro schůzky, wifi a připojení k elektřině
bohatá večere, zábavný večerní program pod taktovkou komiků, lahodné tapas, dobré víno a pivo
V ceně vstupenky je také vstup na veletrh a do Reshoper poradenské zóny.
Ani tak ale o novinky ze světa e-commerce nemusíte přijít!
Vstupenku na veletrh registrujete zdarma zde
© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies