Konference

Jak s e‑shopem uspět v tvrdé konkurenci?

13. dubna 2022, PVA EXPO PRAHA, 11:00 - 23:30

Co vás čeká

9 UNIKÁTNÍCH PŘEDNÁŠEK

Obsah vám na míru. Zjistili jsme, co dnes e‑shopy trápí, a zpracovali devět unikátních témat, která vám pomohou předběhnout konkurenci.

BOHATÝ
CATERING

Brunch, chlebíčky, dezerty a lahodná večeře, káva od Laura coffee a výborné alko i nealko. Na Reshoperu hladovět nebudete.

VEČERNÍ
AFTERPÁRTY

Těšte se na networking, lahodné tapas a výborné víno – ten správný mix pro zábavu i získávání nových kontaktů.

Jak vydělávat na trhu
s 40 000+ e‑shopy?

Loni jsme dělali dva velké průzkumy mezi českými e‑shopaři. Jaké téma u nich nejvíce rezonovalo? Příliš vysoká konkurence. Jak vlastně podnikat na trhu s 40 000 e‑shopy, kde vám z jedné strany konkurují giganti a z druhé mikro e‑shopy s minimálními náklady? Jak uspět a dosáhnout toho, že konkurenci nemusíte moc řešit? To vše zjistíte na naší letošní Reshoper konferenci!

Už 13. dubna máte šanci prozkoumat otázku konkurence do hloubky a dozvědět se, jak nejlépe (a férově) s konkurencí bojovat. Zjistíte, co stojí za podstřelováním cen. Naučíte se, jak zvýšit šance, že na e‑shopu zákazník nakoupí. Marketingoví specialisté prozradí co dělat, když náklady na marketing nevychází, třeba kvůli vysoké konkurenci v PPC reklamě. Řešíte, kde najít nejlepší parťáky na externí spolupráci? Poradíme!

Na konci dne budete mít jasno, jak dál. Přijďte si pro know how od zkušených lidí z e‑commerce.

Program

11:00 - 11:45 Brunch

11:45 - 12:00 Úvodní slovo

12:00 - 12:30

KDE KONČÍ PŘESVĚDČIVOST, ZAČÍNÁ MANIPULACE

Ondřej Ilinčev - CRO a UX expert

Konkurovat cenou nemá smysl, a tak nezbývá než utahovat šrouby. Mějte přehled o manipulativních technikách včetně efektivity. Jak přesvědčit návštěvníky webu, aby udělali, co chcete? A bez použití „dark patterns“? Ondřej Ilinčev s vámi probere dlouhodobé následky i zvyšující se sílu zákaznické nespokojenosti. To vše se spoustou praktických a užitečných tipů, které přinášejí výsledky.

12:30-13:00

JAK E‑SHOP POSUNOUT NA DALŠÍ LEVEL

Richard Mareček - Head of brand strategy

Jak prorazit v konkurenčním boji a jak z malého e‑shopu s ezoterickými tričky vybudovat evropskou jedničku se zaměřením na barevné ponožky a s ročními tržbami 94 milionů eur? Richard je zodpovědný za strategii značky Dedoles, e‑shopu, který působí ve 20 evropských zemích. Během přednášky se dozvíte, jak Dedoles přistupuje k marketingové strategii i jak vnímá marketingové „P“. Co je důležité pro růst malých a velkých firem? A proč tolik nepotřebujete řešit značku, ale potřebujete chaos? Přijďte zjistit, proč v marketingu fungují věci, které jsou na první pohled iracionální.

13:00 - 13:30 Coffee break

13:30 - 14:00

Má Facebook reklama smysl v tvrdě konkurenčním prostředí? A jak na ni?

Honza Bartoš - specialista na Facebook reklamu

Situace kolem covidu změnila chování lidí. Začínající podnikatelé si místo restaurací otevírají e‑shopy, spousta byznysů přechází na internet. Peníze za Facebook reklamu tak mohou zmizet rychleji, než řeknete návratnost. Jak na takovém trhu vydělat? A jde to vůbec? Jak na to, prozradí Honza Bartoš, který už na Facebooku proinvestoval stovky milionů Kč.

14:00 - 14:30

Kde shánět dobré marketéry a jak s nimi spolupracovat?

Lukáš Pítra - marketingový stratég

Zvládnutý digitální marketing je pro úspěšný e‑shop nezbytnost. Jak ale pokrýt ty stále specializovanější oblasti? Přizvat ke spolupráci specialisty, kteří vám díky svým zkušenostem na různých projektech v mnohém pomohou! Ale jak je najít a dostat ze spolupráce maximum? Lukáš Pítra ve své přednášce ukáže i to, proč je důležité najmout kvalifikovaného člověka, který vám bude sedět. Naučte se spolupráci správně nastavit.

14:30 - 15:30 Dlouhý coffee break

15:30-16:00

JAK PŘEKROČIT RUBIKON A DOBÝT SVĚT SE SVOU PRVNÍ VELKOU BRANDOVOU KAMPANÍ

Máte hodinářsky vyladěnou výkonovou reklamu, SEO, konverze a přemýšlíte co dál? Brandová kampaň! No jistě! Brandová kampaň může, ale nemusí být prvním krokem, jak můžete z „pouhého“ e‑shopu vybudovat silnou značku. Dvojice ostřílených reklamních profesionálů, kreativec Radovan Andrej Grežo (který vám do obýváků přinesl třeba tančící křečky Dedoles a mluvící čivavu Factcool) a stratég Tomáš Mrkvička, vám srozumitelně vysvětlí, co vás čeká a na co si dát pozor, pokud se na toto dobrodružství vypravíte.

konference-grezo

Radovan Andrej Grežo
reklamní kreativec

konference-mrkvicka

Tomáš Mrkvička
komunikační stratég

16:00 - 16:30

Isadore: Brand kampaň, která obletěla svět a zařídila rekordní tržby

Juraj Pobjecký - Head of Brand Strategy

Zásah milionů lidí v 53 zemích světa, rekordní prodeje či zisk zlata v soutěži nejefektivnějších kampaní Euro Effie. Návod, jak dosáhnout úspěchu světové úrovně a s inhouse týmem, přinese marketér roku 2021 Juraj Pobjecký. Ukáže, že není třeba prezentace se 150 slidy plnými buzzwords a divných schémat, ale zato pořádná kuráž. Díky jeho case study získáte praktické tipy pro tvorbu a plánování kampaně; od strategie, idey, produkce, komplet media planningu až po výběr nejdůležitějších KPIs, které sledovat a neutopit se v moři digitálních mikrometrik.

16:30 - 17:00 COFFEE BREAK

17:00 - 17:30

„ZDRAVÁ KONKURENCE“ VERSUS „NEZDRAVÉ PARAZITOVÁNÍ“. KDE JE HRANICE A KDY VZÍT NA POMOC PRÁVO?

Petra Dolejšová - advokátka na volné noze

Konkurence roste a lokty má čím dál ostřejší? Chcete se inspirovat produkty nebo marketingovými počiny jiných? Dobrá – kudy ale vede hrana, kterou legálně nejde překročit? Advokátka Petra Dolejšová vás srozumitelně provede častými problémy a ukáže příklady z praxe. Jaké jsou možnosti obrany proti vykrádání fotek, textů nebo designu výrobků? Jak zakročit proti dodavatelům fejků? A co můžete dělat pro to, aby vám konkurence nenavyšovala náklady na reklamu?

17:30 - 18:00

Příští nákup vašich zákazníků bude u konkurence. Udělejte s tím něco!

Radek Hrachovec - Specialista na věrnostní programy

Dobrá zpráva je, že určitě máte nějaké věrné zákazníky. Ta špatná je, že váš podíl na jejich peněžence činí maximálně 50 %. Zákazníci jsou přelétaví. Těžce a draze se získávají, ale lehce se ztrácejí. Retence zákazníků není marná, je to bitva o jejich příští nákup. Úspěšnější firmy získávají více opakovaných nákupů, utratí méně za akvizici, a tak dokážou vygenerovat větší marži. Radek Hrachovec vám ukáže techniky, jak přitáhnout zákazníky nazpět, a poodkryje, co se naučil jako porotce v International Loyalty Awards v Londýně.

18:00 - 18:30

Odlište se od konkurence. Jak z produktu udělat pecku na trhu?

Tomáš Török - byznys stratég

Tomáš se podělí o praktické zkušenosti, jak co nejlépe vyladit produkt přes čtyři marketingové nástroje: Zákaznická hodnota a nastavení odlišnosti, Trendy na trhu, na kterých se dokážeme svézt, Konkurence a její síla, Potenciál a velikost našeho„hřiště“. Dobře nastavený produkt totiž nabízí zákazníkovi jedinečnou hodnotu. Je odlišitelný od konkurence a splňuje aktuální požadavky vašich zákazníků. Vše uvidíte prakticky a uchopitelné, a to na reálných příkladech z budování značky sedacích vaků Tuli na různých trzích.

18:30 - 19:15 VEČEŘE

19:15 - 20:00

STAND UP COMEDY SHOW

Zábavný večerní program pod taktovkou komiků Lucie Macháčkové, Kateřiny Haškové a Jirky Charváta, kteří mají velmi barvité zkušenosti se světy marketingu a podnikání.

konference-machackova

Lucie Macháčková

konference-haskova

Kateřina Hašková

konference-charvat

Jiří Charvát

20:00 - 23:00

VEČERNÍ NETWORKING

Užijte si neformální networking v pohodové atmosféře a vychutnejte si připravené občerstvení. Těšit se můžete na lahodné tapas a povídání u dobrého vína a piva.

Konferencí vás provede moderátorka

Kateřina Boušková

Kateřina se moderování věnuje již dobrých deset let, z toho přes čtyři roky na profesionální úrovni. Od 12 let je součástí divadelního souboru a facilituje workshopy na téma Prezentační dovedností. Moderovala například TedX, Google for Start up nebo Oriflame Akademii. S mikrofonem v ruce ji tak můžete zahlédnout na akcích různého typu, a to jak v offlinové tak onlinové podobě. Mimo to si můžete odskočit na její lekce jógy nebo na večerní pokec u ginu s tonicem.

Vstupenka obsahuje:


vstup na konferenci

9 informacemi nabitých přednášek pro ty, kteří chtějí nad rozvojem svého e‑shopu přemýšlet dlouhodobě a strategicky


bohaté občerstvení

teplá či studená kuchyně pro běžné strávníky i dietáře a dokonalá káva od Laura Coffee


vstup do Work & Relax zóny

prostor pro schůzky, wifi a připojení k elektřině


stand up comedy show a večerní networking

bohatá večere, zábavný večerní program pod taktovkou komiků, lahodné tapas, dobré víno a pivo


V ceně vstupenky je také vstup na veletrh a do Reshoper poradenské zóny.

Vyprodáno


Ani tak ale o novinky ze světa e-commerce nemusíte přijít!
Vstupenku na veletrh registrujete zdarma zde

Registrovat se

© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies