Lukas je původem z Berlína, začínal jako správce sítě, ale už léta se naplno věnuje pouze online marketingu. Do onlinu se dostal v roce 2006 jako webmaster, vystřídal několik dalších pozic a poté se přesunul do brněnského Kentica. Následně vykonával pozici CMO pro analytický nástroj Smartlook, který používají zákazníci ve více než 90 zemích. Miluje všechny online marketingové nástroje a taktiky, které posouvají byznys dál, a přestože stále považuje PPC za špičkový marketingový kanál, rád experimentuje i s novými možnostmi. Minulý rok oslavil svých prvních 200 millionů korun utracených v B2B i B2C online kampaních. Aktuálně působí jako freelancer a pomahá B2B SaaS nastrojům proniknout na světový trh skrz online marketing.
Petra Stupková se zaměřuje na právo v onlinu a e‑commerce. Založila advokátní kancelář, která je úzce specializovaná na e‑commerce a online. Klienty kanceláře jsou renomované e‑shopy a technologické firmy, a tak Petra chápe, že běžná realita v e‑commerce si žádá specifické znalosti i pohled na věc. Přijďte si popovídat o právních změnách, se kterými se v roce 2022 musí popasovat každý e‑shop. Ať už se jedná o spotřebitelské změny, GDPR nebo cookies. Petra poradí i s ochranou značky anebo pomůže získat grant na ochrannou známku. Zastavte se pro radu a praktický check list právních nejistot každého e-shopaře.
Michal pomáhá klientům s definováním cílových skupin, hlavního sdělení, pilířů značky. Tvoří marketingové strategie pro e‑shopy, B2B i B2C firmy. Pomáhá jim také nastavit procesy, nabrat lidi, vyhodnotit KPI. Probrat s ním můžete stanovování prioritních úkolů v marketingovém plánu. Začínal jako SEO konzultant v roce 2003, spoluzaložil H1.cz a řídil marketing několika firem. Provozuje projekt MarketingMapy.com.
Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e‑commerce, marketingu, dále i na ochranu osobních údajů a značky. Ráda s vámi mrkne na věci, které vás pálí, a udělá všechno pro to, abyste zase mohli v klidu spát. Vše podává srozumitelně, její věty se nehemží paragrafy a právními obraty, namísto nich sází jednoduchá, ale silná řešení s přesahem do marketingu.
Andrea přešla ze SEO agentury do advokacie a v eLegal se věnuje spotřebitelskému právu a právu influencer marketingu. Klientům pomáhá nastavit obchodní podmínky e‑shopů, reklamační proces a celý web tak, aby ČOIka při kontrolách nevytáhla žádné kostlivce ze skříně. V rámci marketingu zase řeší vztahy a smlouvy s influencery, které firmy zapojují do svých kampaní.
Petr reklamám na Facebooku propadl v 19 letech, kdy mu každý měsíc pomáhaly generovat milionové obraty v jeho e‑shopu s pánskou módou. Tehdy pochopil, jak funguje byznys a jak může firma pomocí reklam na Facebooku vydělat balík. Dnes se spolu se svým týmem stará o kampaně klientům, jako jsou Manboxeo, Angry Beards, Grizly či Vasky. Na Reshoperu vám Petr poradí, jak získat z propagace na Facebooku to, co je vaším skutečným cílem.
Jirka je podnikatel změn a konzultant — dvacet let se pohybuje v e‑commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Protože měnit se je potřeba pořád. Imrvére.
David je odborník na UX a optimalizaci konverzního poměru. Pomáhá se zvyšováním obchodní výkonnosti webových projektů, primárně e‑shopům a SaaS projektům. Pod rukama mu prošlo několik desítek úspěšných projektů, například Office Depot, Shoptet, SupportBox, Koralky.cz či GentlemanStore. Sám již 11 let provozuje svůj e‑shop, proto na projekty pohlíží vždy prakticky a aby dávaly obchodně smysl.
Pavel pomáhá velkým i menším klientům s optimálním nastavením e‑mailových kampaní. Jeho cílem je snížit objem „spamu“, který e‑shopy denně chrlí na své zákazníky formou necílených a nepersonalizovaných kampaní. Stará se o to, aby e‑mailové kampaně přinášely požadované výsledky. Jeho oblíbeným výrokem je „nedoručený e‑mail neprodá“, a proto se s ním můžete pobavit například o tom, jestli vůbec vaše e‑maily dorazí do schránek příjemců.
Karel se na volné noze věnuje marketingovým konzultacím a správě PPC kampaní pro velké a střední e‑shopy. Jeho doménou je maximální efektivita a automatizace. Poradí vám, jak dostat z vašich PPC kampaní co nejvíce, jak správně kontrolovat a úkolovat vašeho správce kampaní a jak vyhodnocovat kampaně. Přidá cenné tipy, jak si tvorbu a správu kampaní co nejvíce zjednodušit.
Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi, zejména v oblasti e‑commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet.” Klade velký důraz na praxi, efektivitu a vyhodnocování. Bude mít pro vás připravené ukázky a vzory, které můžete hned další den využít v praxi.
Petra na volné noze dlouhodobě spravuje PPC kampaně pro větší e‑commerce inzerenty a dělá nezávislé audity PPC kampaní. Píše Zaklik.cz - průvodce PPC reklamou pro PPCčkaře i inzerenty. Na Reshoperu vám poradí, kde hledat rezervy v maximalizaci výkonu, jaká data sledovat a jak mít kampaně pod kontrolou. Popovídat si s ní ale můžete i o tom, jak důležité informace o kampaních vizualizovat v Data studiu.
Zdeněk se práci se zpětnými odkazy věnuje profesionálně od roku 2010. Zkušenosti má s malými i obřími weby, o linkbuildingu pravidelně píše. Posledních pět let získává odkazy nejvíce pro Biano. Baví ho hledat nápady, jak získat odkazy, které nemůže mít každý, a užívá si práci s lidmi.
© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies