Daktela nabízí komplexní řešení pro správu zákaznické podpory. Přes jedno webové rozhraní můžete zpracovávat základní komunikační kanály (hlas, email, SMS, webchat, facebook messenger) včetně modulů Daktela CRM a Helpdesk. K dispozici máte online a historické statistiky, výpisy hovorů včetně nahrávek, výpisy chatů atd. Helpdeskový modul funguje na tiketovacím principu a umožňuje párování všech zakoupených komunikačních kanálů. Celé řešení je postavené na API a nabízí neomezené integrační možnosti, např. synchronizace CRM kontaktů, automatické otevírání karty klienta, zobrazení nadefinovaných dat (např. poslední objednávky) včetně párování do vašeho systému. Daktela kontaktní centrum je doplňující modul pro Daktela virtuální ústředny. Daktelu je možno využívat kdekoliv, kde máte internet.
Roman Baar
00420226211245
© 2022 Reshoper s.r.o., ve spolupráci s projektem Marketing Festival | Obchodní podmínky | Cookies